Kar nekaj časa smo pri našemu podjetju razmišljali o temu, kako bi lahko naše podjetje dvignili na nekoliko višji nivo, kar pa bi pomenilo, da bi dosegli več strank in pa, da bi med strankami tudi dobili večjo kredibilnost. Tako pa smo za to drugo stvar vedeli, da bomo to zagotovili, če bomo lahko bolje nudili podporo.
To pa je bilo kar težko, saj smo v podjetju zelo hitro dobili kar nekaj novih strank, kar pa je pomenilo, da je na naše podjetje bilo usmerjenih ogromno nekih klicev, kjer pa se nato na vse sploh nismo morali javiti. Nato pa smo se odločili, da bo telefonska centrala, za to, popolna rešitev.
Telefonska centrala pa je delovala tako, da smo najeli ekipo ljudi, katerih edina naloga je bila ta, da so morali sprejemati vse klice, ki so naslovile naše podjejte. Te klice pa so nato bodi si sprejeli, bodi si poslali naprej, če so bili namenjeni kakšnemu nadrejenemu. No klici, pa smo večinoma bili poslani na naše podjetje, s strani strank, ki so imela razna vprašanja o kakšnih naših storitvah. Telefonska centrala pa je lahko dala tukaj zelo hitre odgovore.
Nato pa so bili tukaj še klici raznih podjetji, o morebitnem sodelovanju, katere pa je telefonska centrala predala kakšnemu nadrejenemu, saj je bil to pogovor za njih.
Nato pa se je naša telefonska centrala usmerila tudi zunanje. To pa je pomenilo, da se je poslalo razne klice do ljudi, ki še niso bili stranke našega podjetja. Njim pa se je predstavilo naše storitve, ki jih nudimo, ter so oni morda nato ugotovili, da bi jim lahko naše storitve še kako koristile in smo tako dobili nove stranke, ki so prisegale na naše podjetje.
Tako pa je bila telefonska centrala za naše podjetje res zelo uporabna in nas je dvignila na višji nivo.