Za pojem klicni center ste najverjetneje že slišali, prav tako verjetno pa je, da ste s katerim od njih tudi že kdaj uspešno sodelovali. Kaj torej klicni center sploh je? Lahko rečemo, da je to storitev, ki ustvarja skupino oseb, ki se običajno nahajajo v istem oziroma enem prostoru. Njihova ključna naloga je, da nudijo dovolj učinkovito podporo uporabnikom za storitev, ki jo njihovo podjetje nudi oziroma prodaja.
V današnjem času veliko podjetij uporablja storitev klicni center, saj ta ponuja številne prednosti. Podjetja se torej poslužujejo oddelkov za klicni center za komunikacije, anketirance ter prodajo najrazličnejših izdelkov preko telefona.
Poglavitni namen klicnega centra
Pogosto se klicni center izvaja s pomočjo obsežnih odprtih delovnih prostorov za klicni center ljudi, in sicer z delovnimi postajami. Slednje praviloma vključujejo računalnik za vsakega od zaposlenih, telefonski aparat in ne nazadnje še slušalke, ki so priključene na telekomunikacijsko stikalo. Večina od podjetij pa klicni center uporablja za interakcijo s svojimi strankami.
Navadno se za klicni center odločajo storitvena podjetja, trgovci na drobno, tisti, ki se ukvarjajo s kataloško prodajo.
Dobro organiziran ter urejen klicni center
Za dovolj učinkovito organiziran ter urejen klicni center je treba nujno imeti v prvi vrsti klimatiziran ter dovolj dobro opremljen prostor. V njem bodo namreč ljudje delali v treh izmenah, 24 ur na dan. Ravno zato je počutje zaposlenih še toliko bolj pomembno.
Vsaka oseba, ki je zaposlena v klicnem centru, mora praviloma imeti svoj stol, računalnik, telefon in slušalke ter mizo s pregradami. Slednje omogoča, da se zaposleni med seboj ne motijo. Dobro je, da so izmene zaposlenih razdeljene tako, da tega njihove stranke ne opazijo.
Stanje v podjetjih s klicnim centrom
Hitro lahko primerjamo podjetja, ki imajo klicni center, s podjetji, ki takšne storitve še nimajo zagotovljene. Kakšno je torej stanje podjetij, ki imajo zagotovljen svoj klicni center oziroma so takšno storitev najeli?
Takšno podjetje zagotovo opravi več pogovorov, delovna mesta so optimizirana, prodaja je povečana, omogočeno je prilagajanje po meri, ne nazadnje so zagotovljeni tudi nižji stroški.